- 2 listopada 2020
- In Bez kategorii, Franczyza warsztatu, Obsługa Klienta
- 1032
- 0
Każdy mechanik zdaje sobie sprawę z tego, że mógłby obsłużyć znacznie więcej klientów. Tyle, że więcej ich nie ma. A reklama warsztatu kosztuje i nie zawsze jest efektywna. Można jednak tanio zapewnić sobie skuteczną promocję, która zarabiać będzie na siebie i autoserwis. Przeczytaj o tworzeniu stron internetowych dla warsztatów samochodowych.
Z tego artykułu dowiesz się:
Co potrafi nowoczesna strona internetowa?
Jak sprawić, żeby firmowa strona mechanika przynosiła zysk?
Komu zlecić wykonanie i pozycjonowanie strony internetowej?
Jak większość kolegów z branży doskonale radzisz sobie z mechaniką, ale niespecjalnie z komputerami, prawda? Nie ma się czego wstydzić, lepiej żeby każdy był ekspertem w swojej dziedzinie. Warto jednak wiedzieć, że firmowa strona internetowa autoserwisu może skutecznie przyciągać klientów non stop. Za jej wykonanie płaci się tylko raz. Sprawdź, dlaczego wielu mechaników przyznało, że opłaca się mieć własną stronę www?
Jeśli myślisz, że strona internetowa jest jedynie elektroniczną wizytówką, to… masz sporo racji, ponieważ przeważająca większość serwisów www tym właśnie jest. Korzyści z tego typu stron firmowych są raczej niewielkie, biorąc pod uwagę bardzo dużą konkurencję w branży. Dlatego agencja reklamowa obok kreowania wizerunku firmy, oferuje swoim klientom także stworzenie nowoczesnej strony internetowej.
Takie serwisy www nie są wyłącznie zbiorem danych teleadresowych i opisem prowadzonej działalności, lecz przede wszystkim mają na celu przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i sprawić, by wybrał on właśnie ten warsztat. Cele te realizuje się za pomocą rozmaitych technik. Dobrym przykładem jest witryna www.motocentrum24.com.pl, na której znajdziemy informacje kontaktowe, lecz również ciekawego bloga, ofertę franczyzy autoserwisu i dział Aktualności. Wszystko po to, aby zainteresować internautę i sprawić, żeby Moto Centrum 24 utrwaliło się w jego pamięci, jako dobry mechanik w Białymstoku.
Aby jakakolwiek, nawet najbardziej nowoczesna strona internetowa przynosiła zysk, musi być ona odwiedzana przez użytkowników, którzy są potencjalnymi klientami. Żeby tak się stało, Google powinno wyświetlić twoją stronę firmową na odpowiednio wysokiej pozycji wyników wyszukiwania dla określonej frazy. W praktyce musisz znaleźć się najdalej na drugiej stronie wyników na hasło: mechanik lub warsztat samochodowy, aby stronę odwiedziła jakakolwiek osoba.
Działania podejmowane przez specjalistów, które mają na celu polepszenie pozycji witryny na liście wyników Google, nazywa się pozycjonowaniem stron. Opłaca się wydawać pieniądze na tego typu kampanie, dlatego że przynoszą one zyski w postaci polepszenia widoczności firmy w internecie, a o to właśnie chodzi: żeby jak najwięcej klientów odwiedziło twoją stronę www, bo dzięki temu więcej z nich odwiedzi też twój warsztat.
Stronę warsztatu samochodowego poprawnie wykona większość domorosłych webmasterów, lecz efektami ich pracy są właśnie serwisy-wizytówki. Rozwiązanie tanie i mało skuteczne. Jeśli się nad tym zastanawiasz, lepiej za te pieniądze dać ogłoszenie w lokalnej prasie czy radiu – w ten sposób zarobisz po prostu więcej.
Natomiast jeśli poważnie myślisz nad tworzeniem strony internetowej firmy i pozycjonowaniem jej za pomocą skutecznych technik SEO, wybierz agencję marketingową z Białegostoku. Kreacja Wizerunku zajmie się wszystkim od zbudowania funkcjonalnej i atrakcyjnej strony internetowej, przez jej promocję, aż do obsługi twojego firmowego fanpage na Facebooku.